Y. GÜLTEKİN, "Market Markalı Ürünlerin Mağaza Sadakatine Etkileri: İndirim Marketleri Üzerine Bir Araştırma," Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.27, pp.2887-2895, 2018
GÜLTEKİN, Y. 2018. Market Markalı Ürünlerin Mağaza Sadakatine Etkileri: İndirim Marketleri Üzerine Bir Araştırma. Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.27 , 2887-2895.
GÜLTEKİN, Y., (2018). Market Markalı Ürünlerin Mağaza Sadakatine Etkileri: İndirim Marketleri Üzerine Bir Araştırma. Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.27, 2887-2895.
GÜLTEKİN, YASİN. "Market Markalı Ürünlerin Mağaza Sadakatine Etkileri: İndirim Marketleri Üzerine Bir Araştırma," Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.27, 2887-2895, 2018
GÜLTEKİN, YASİN. "Market Markalı Ürünlerin Mağaza Sadakatine Etkileri: İndirim Marketleri Üzerine Bir Araştırma." Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.27, pp.2887-2895, 2018
GÜLTEKİN, Y. (2018) . "Market Markalı Ürünlerin Mağaza Sadakatine Etkileri: İndirim Marketleri Üzerine Bir Araştırma." Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.27, pp.2887-2895.
@article{article, author={YASİN GÜLTEKİN}, title={Market Markalı Ürünlerin Mağaza Sadakatine Etkileri: İndirim Marketleri Üzerine Bir Araştırma}, journal={Journal Of Social and Humanities Sciences Research}, year=2018, pages={2887-2895} }