T. GÜNGÖR ERTUĞRAL, "Gıda Ambalajının Tüketici Satın Alma Kararı Üzerine Etkisi: Malatya İli Örneği, Türkiye," Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research , vol.8, no.1, pp.67-74, 2024
GÜNGÖR ERTUĞRAL, T. 2024. Gıda Ambalajının Tüketici Satın Alma Kararı Üzerine Etkisi: Malatya İli Örneği, Türkiye. Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research , vol.8, no.1 , 67-74.
GÜNGÖR ERTUĞRAL, T., (2024). Gıda Ambalajının Tüketici Satın Alma Kararı Üzerine Etkisi: Malatya İli Örneği, Türkiye. Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research , vol.8, no.1, 67-74.
GÜNGÖR ERTUĞRAL, TUĞBA. "Gıda Ambalajının Tüketici Satın Alma Kararı Üzerine Etkisi: Malatya İli Örneği, Türkiye," Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research , vol.8, no.1, 67-74, 2024
GÜNGÖR ERTUĞRAL, TUĞBA G. . "Gıda Ambalajının Tüketici Satın Alma Kararı Üzerine Etkisi: Malatya İli Örneği, Türkiye." Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research , vol.8, no.1, pp.67-74, 2024
GÜNGÖR ERTUĞRAL, T. (2024) . "Gıda Ambalajının Tüketici Satın Alma Kararı Üzerine Etkisi: Malatya İli Örneği, Türkiye." Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research , vol.8, no.1, pp.67-74.
@article{article, author={TUĞBA GÜNGÖR ERTUĞRAL}, title={Gıda Ambalajının Tüketici Satın Alma Kararı Üzerine Etkisi: Malatya İli Örneği, Türkiye}, journal={Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research}, year=2024, pages={67-74} }