M. TABUK, "Matematiğe İlişkin Tutum Ölçeğinin Kısa Formunun Türkçeye Uyarlama Çalışması Turkish Adaptation of The Short Form of Attitude Towards Mathematics Scale," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Mersin University Journal of the Faculty of Education , vol.14, no.1, pp.84-95, 2018
TABUK, M. 2018. Matematiğe İlişkin Tutum Ölçeğinin Kısa Formunun Türkçeye Uyarlama Çalışması Turkish Adaptation of The Short Form of Attitude Towards Mathematics Scale. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Mersin University Journal of the Faculty of Education , vol.14, no.1 , 84-95.
TABUK, M., (2018). Matematiğe İlişkin Tutum Ölçeğinin Kısa Formunun Türkçeye Uyarlama Çalışması Turkish Adaptation of The Short Form of Attitude Towards Mathematics Scale. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Mersin University Journal of the Faculty of Education , vol.14, no.1, 84-95.
TABUK, MESUT. "Matematiğe İlişkin Tutum Ölçeğinin Kısa Formunun Türkçeye Uyarlama Çalışması Turkish Adaptation of The Short Form of Attitude Towards Mathematics Scale," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Mersin University Journal of the Faculty of Education , vol.14, no.1, 84-95, 2018
TABUK, MESUT. "Matematiğe İlişkin Tutum Ölçeğinin Kısa Formunun Türkçeye Uyarlama Çalışması Turkish Adaptation of The Short Form of Attitude Towards Mathematics Scale." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Mersin University Journal of the Faculty of Education , vol.14, no.1, pp.84-95, 2018
TABUK, M. (2018) . "Matematiğe İlişkin Tutum Ölçeğinin Kısa Formunun Türkçeye Uyarlama Çalışması Turkish Adaptation of The Short Form of Attitude Towards Mathematics Scale." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Mersin University Journal of the Faculty of Education , vol.14, no.1, pp.84-95.
@article{article, author={MESUT TABUK}, title={Matematiğe İlişkin Tutum Ölçeğinin Kısa Formunun Türkçeye Uyarlama Çalışması Turkish Adaptation of The Short Form of Attitude Towards Mathematics Scale}, journal={Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Mersin University Journal of the Faculty of Education}, year=2018, pages={84-95} }