G. BORAN Et Al. , "Temel Eğitim Bölümü Öğretmen Adaylarının Empatik Eğilimlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi," Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.26, pp.1-14, 2018
BORAN, G. Et Al. 2018. Temel Eğitim Bölümü Öğretmen Adaylarının Empatik Eğilimlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.26 , 1-14.
BORAN, G., ARCAGÖK, S., ŞAHİN, Ç., & ÇETİN, Ş., (2018). Temel Eğitim Bölümü Öğretmen Adaylarının Empatik Eğilimlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.26, 1-14.
BORAN, GÖKSEL Et Al. "Temel Eğitim Bölümü Öğretmen Adaylarının Empatik Eğilimlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi," Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.26, 1-14, 2018
BORAN, GÖKSEL Et Al. "Temel Eğitim Bölümü Öğretmen Adaylarının Empatik Eğilimlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi." Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.26, pp.1-14, 2018
BORAN, G. Et Al. (2018) . "Temel Eğitim Bölümü Öğretmen Adaylarının Empatik Eğilimlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi." Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.26, pp.1-14.
@article{article, author={GÖKSEL BORAN Et Al. }, title={Temel Eğitim Bölümü Öğretmen Adaylarının Empatik Eğilimlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi}, journal={Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2018, pages={1-14} }