H. Ugur And N. Z. Tosun, "Aktivist Reklamlara Yönelik Y ve Z Kuşağının Tutumunun Satın Alma Niyetine Etkisi," Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi , no.12, pp.295-325, 2024
Ugur, H. And Tosun, N. Z. 2024. Aktivist Reklamlara Yönelik Y ve Z Kuşağının Tutumunun Satın Alma Niyetine Etkisi. Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi , no.12 , 295-325.
Ugur, H., & Tosun, N. Z., (2024). Aktivist Reklamlara Yönelik Y ve Z Kuşağının Tutumunun Satın Alma Niyetine Etkisi. Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi , no.12, 295-325.
Ugur, HÜLYA, And Nurhan Zeynep Tosun. "Aktivist Reklamlara Yönelik Y ve Z Kuşağının Tutumunun Satın Alma Niyetine Etkisi," Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi , no.12, 295-325, 2024
Ugur, HÜLYA And Tosun, Nurhan Z. . "Aktivist Reklamlara Yönelik Y ve Z Kuşağının Tutumunun Satın Alma Niyetine Etkisi." Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi , no.12, pp.295-325, 2024
Ugur, H. And Tosun, N. Z. (2024) . "Aktivist Reklamlara Yönelik Y ve Z Kuşağının Tutumunun Satın Alma Niyetine Etkisi." Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi , no.12, pp.295-325.
@article{article, author={HÜLYA UGUR And author={Nurhan Zeynep Tosun}, title={Aktivist Reklamlara Yönelik Y ve Z Kuşağının Tutumunun Satın Alma Niyetine Etkisi}, journal={Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2024, pages={295-325} }