P. YÜCEKAYA Et Al. , "Perakende sektöründe hizmet kalitesinin, müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakatine etkisi: Çanakkale ilinde bir araştırma," 14. Ulusal işletmecilik kongresi , Aksaray, Turkey, pp.103-107, 2015
YÜCEKAYA, P. Et Al. 2015. Perakende sektöründe hizmet kalitesinin, müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakatine etkisi: Çanakkale ilinde bir araştırma. 14. Ulusal işletmecilik kongresi , (Aksaray, Turkey), 103-107.
YÜCEKAYA, P., RENÇBER, Ö. F., & SÖNMEZ, H., (2015). Perakende sektöründe hizmet kalitesinin, müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakatine etkisi: Çanakkale ilinde bir araştırma . 14. Ulusal işletmecilik kongresi (pp.103-107). Aksaray, Turkey
YÜCEKAYA, POLAT, ÖMER FARUK RENÇBER, And HÜSEYİN SÖNMEZ. "Perakende sektöründe hizmet kalitesinin, müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakatine etkisi: Çanakkale ilinde bir araştırma," 14. Ulusal işletmecilik kongresi, Aksaray, Turkey, 2015
YÜCEKAYA, POLAT Et Al. "Perakende sektöründe hizmet kalitesinin, müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakatine etkisi: Çanakkale ilinde bir araştırma." 14. Ulusal işletmecilik kongresi , Aksaray, Turkey, pp.103-107, 2015
YÜCEKAYA, P. RENÇBER, Ö. F. And SÖNMEZ, H. (2015) . "Perakende sektöründe hizmet kalitesinin, müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakatine etkisi: Çanakkale ilinde bir araştırma." 14. Ulusal işletmecilik kongresi , Aksaray, Turkey, pp.103-107.
@conferencepaper{conferencepaper, author={POLAT YÜCEKAYA Et Al. }, title={Perakende sektöründe hizmet kalitesinin, müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakatine etkisi: Çanakkale ilinde bir araştırma}, congress name={14. Ulusal işletmecilik kongresi}, city={Aksaray}, country={Turkey}, year={2015}, pages={103-107} }