S. Ergan And O. Eru, "Gökçeada Destinasyonu Seçiminde Turistlerin Sosyal Medya Kullanımı," Journal of emerging economies and policy (Online) , vol.7, no.2, pp.611-624, 2022
Ergan, S. And Eru, O. 2022. Gökçeada Destinasyonu Seçiminde Turistlerin Sosyal Medya Kullanımı. Journal of emerging economies and policy (Online) , vol.7, no.2 , 611-624.
Ergan, S., & Eru, O., (2022). Gökçeada Destinasyonu Seçiminde Turistlerin Sosyal Medya Kullanımı. Journal of emerging economies and policy (Online) , vol.7, no.2, 611-624.
Ergan, SENEM, And Oya Eru. "Gökçeada Destinasyonu Seçiminde Turistlerin Sosyal Medya Kullanımı," Journal of emerging economies and policy (Online) , vol.7, no.2, 611-624, 2022
Ergan, SENEM And Eru, Oya. "Gökçeada Destinasyonu Seçiminde Turistlerin Sosyal Medya Kullanımı." Journal of emerging economies and policy (Online) , vol.7, no.2, pp.611-624, 2022
Ergan, S. And Eru, O. (2022) . "Gökçeada Destinasyonu Seçiminde Turistlerin Sosyal Medya Kullanımı." Journal of emerging economies and policy (Online) , vol.7, no.2, pp.611-624.
@article{article, author={SENEM ERGAN And author={Oya Eru}, title={Gökçeada Destinasyonu Seçiminde Turistlerin Sosyal Medya Kullanımı}, journal={Journal of emerging economies and policy (Online)}, year=2022, pages={611-624} }