İ. SARIKAYA And A. AKÇÖLTEKİN, "TÜBİTAK Proje Yarışmalarında Beden Eğitimi Branşında Proje Hazırlanamamasına Yönelik Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni Adaylarının Tutum ve Düşüncelerinin İncelenmesi," International Journal of Innovative Approaches in Education , vol.4, no.4, pp.143-175, 2020
SARIKAYA, İ. And AKÇÖLTEKİN, A. 2020. TÜBİTAK Proje Yarışmalarında Beden Eğitimi Branşında Proje Hazırlanamamasına Yönelik Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni Adaylarının Tutum ve Düşüncelerinin İncelenmesi. International Journal of Innovative Approaches in Education , vol.4, no.4 , 143-175.
SARIKAYA, İ., & AKÇÖLTEKİN, A., (2020). TÜBİTAK Proje Yarışmalarında Beden Eğitimi Branşında Proje Hazırlanamamasına Yönelik Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni Adaylarının Tutum ve Düşüncelerinin İncelenmesi. International Journal of Innovative Approaches in Education , vol.4, no.4, 143-175.
SARIKAYA, İLİM, And ALPTÜRK AKÇÖLTEKİN. "TÜBİTAK Proje Yarışmalarında Beden Eğitimi Branşında Proje Hazırlanamamasına Yönelik Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni Adaylarının Tutum ve Düşüncelerinin İncelenmesi," International Journal of Innovative Approaches in Education , vol.4, no.4, 143-175, 2020
SARIKAYA, İLİM And AKÇÖLTEKİN, ALPTÜRK. "TÜBİTAK Proje Yarışmalarında Beden Eğitimi Branşında Proje Hazırlanamamasına Yönelik Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni Adaylarının Tutum ve Düşüncelerinin İncelenmesi." International Journal of Innovative Approaches in Education , vol.4, no.4, pp.143-175, 2020
SARIKAYA, İ. And AKÇÖLTEKİN, A. (2020) . "TÜBİTAK Proje Yarışmalarında Beden Eğitimi Branşında Proje Hazırlanamamasına Yönelik Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni Adaylarının Tutum ve Düşüncelerinin İncelenmesi." International Journal of Innovative Approaches in Education , vol.4, no.4, pp.143-175.
@article{article, author={İLİM SARIKAYA And author={ALPTÜRK AKÇÖLTEKİN}, title={TÜBİTAK Proje Yarışmalarında Beden Eğitimi Branşında Proje Hazırlanamamasına Yönelik Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni Adaylarının Tutum ve Düşüncelerinin İncelenmesi}, journal={International Journal of Innovative Approaches in Education}, year=2020, pages={143-175} }