S. KANTEN And P. KANTEN, "Örgütsel Ustalığın Müşteri Odaklı Hizmet Davranışları Üzerindeki Etkisinde Hata Yönetim Kültürünün Aracılık Rolü," yönetim bilimleri dergisi , vol.17, no.33, pp.85-109, 2019
KANTEN, S. And KANTEN, P. 2019. Örgütsel Ustalığın Müşteri Odaklı Hizmet Davranışları Üzerindeki Etkisinde Hata Yönetim Kültürünün Aracılık Rolü. yönetim bilimleri dergisi , vol.17, no.33 , 85-109.
KANTEN, S., & KANTEN, P., (2019). Örgütsel Ustalığın Müşteri Odaklı Hizmet Davranışları Üzerindeki Etkisinde Hata Yönetim Kültürünün Aracılık Rolü. yönetim bilimleri dergisi , vol.17, no.33, 85-109.
KANTEN, SELAHATTİN, And PELİN KANTEN. "Örgütsel Ustalığın Müşteri Odaklı Hizmet Davranışları Üzerindeki Etkisinde Hata Yönetim Kültürünün Aracılık Rolü," yönetim bilimleri dergisi , vol.17, no.33, 85-109, 2019
KANTEN, SELAHATTİN And KANTEN, PELİN. "Örgütsel Ustalığın Müşteri Odaklı Hizmet Davranışları Üzerindeki Etkisinde Hata Yönetim Kültürünün Aracılık Rolü." yönetim bilimleri dergisi , vol.17, no.33, pp.85-109, 2019
KANTEN, S. And KANTEN, P. (2019) . "Örgütsel Ustalığın Müşteri Odaklı Hizmet Davranışları Üzerindeki Etkisinde Hata Yönetim Kültürünün Aracılık Rolü." yönetim bilimleri dergisi , vol.17, no.33, pp.85-109.
@article{article, author={SELAHATTİN KANTEN And author={PELİN KANTEN}, title={Örgütsel Ustalığın Müşteri Odaklı Hizmet Davranışları Üzerindeki Etkisinde Hata Yönetim Kültürünün Aracılık Rolü}, journal={yönetim bilimleri dergisi}, year=2019, pages={85-109} }