Ç. TORAMAN Et Al. , "Oyun-Tabanlı Öğrenme Ortamlarının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta–Analiz Çalışması," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6, pp.1803-1811, 2018
TORAMAN, Ç. Et Al. 2018. Oyun-Tabanlı Öğrenme Ortamlarının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta–Analiz Çalışması. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6 , 1803-1811.
TORAMAN, Ç., ÇELİK, Ö. C., & ÇAKMAK, M., (2018). Oyun-Tabanlı Öğrenme Ortamlarının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta–Analiz Çalışması. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6, 1803-1811.
TORAMAN, ÇETİN, ÖZGE CEREN ÇELİK, And MELEK ÇAKMAK. "Oyun-Tabanlı Öğrenme Ortamlarının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta–Analiz Çalışması," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6, 1803-1811, 2018
TORAMAN, ÇETİN Et Al. "Oyun-Tabanlı Öğrenme Ortamlarının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta–Analiz Çalışması." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6, pp.1803-1811, 2018
TORAMAN, Ç. ÇELİK, Ö. C. And ÇAKMAK, M. (2018) . "Oyun-Tabanlı Öğrenme Ortamlarının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta–Analiz Çalışması." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.26, no.6, pp.1803-1811.
@article{article, author={ÇETİN TORAMAN Et Al. }, title={Oyun-Tabanlı Öğrenme Ortamlarının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta–Analiz Çalışması}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2018, pages={1803-1811} }