M. BOZKURT, "Kurumsal İmaj,Marka,İtibar Kavramları ve Turizm İşletmeleri Açısından Önemi," 4. Uluslararası Sosyal,Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu , 2018
BOZKURT, M. 2018. Kurumsal İmaj,Marka,İtibar Kavramları ve Turizm İşletmeleri Açısından Önemi. 4. Uluslararası Sosyal,Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu .
BOZKURT, M., (2018). Kurumsal İmaj,Marka,İtibar Kavramları ve Turizm İşletmeleri Açısından Önemi . 4. Uluslararası Sosyal,Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu
BOZKURT, MESUT. "Kurumsal İmaj,Marka,İtibar Kavramları ve Turizm İşletmeleri Açısından Önemi," 4. Uluslararası Sosyal,Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, 2018
BOZKURT, MESUT. "Kurumsal İmaj,Marka,İtibar Kavramları ve Turizm İşletmeleri Açısından Önemi." 4. Uluslararası Sosyal,Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu , 2018
BOZKURT, M. (2018) . "Kurumsal İmaj,Marka,İtibar Kavramları ve Turizm İşletmeleri Açısından Önemi." 4. Uluslararası Sosyal,Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu .
@conferencepaper{conferencepaper, author={MESUT BOZKURT}, title={Kurumsal İmaj,Marka,İtibar Kavramları ve Turizm İşletmeleri Açısından Önemi}, congress name={4. Uluslararası Sosyal,Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu}, city={}, country={}, year={2018}}