H. Ö. ILGIN And N. KONUK, "Sosyal Medyada Marka Kişiliği: BMW ve Mercedes Örneği," Journal Of Emerging Economies And Policy , vol.5, no.1, pp.43-50, 2020
ILGIN, H. Ö. And KONUK, N. 2020. Sosyal Medyada Marka Kişiliği: BMW ve Mercedes Örneği. Journal Of Emerging Economies And Policy , vol.5, no.1 , 43-50.
ILGIN, H. Ö., & KONUK, N., (2020). Sosyal Medyada Marka Kişiliği: BMW ve Mercedes Örneği. Journal Of Emerging Economies And Policy , vol.5, no.1, 43-50.
ILGIN, HİCRAN, And NEBİYE KONUK. "Sosyal Medyada Marka Kişiliği: BMW ve Mercedes Örneği," Journal Of Emerging Economies And Policy , vol.5, no.1, 43-50, 2020
ILGIN, HİCRAN Ö. And KONUK, NEBİYE. "Sosyal Medyada Marka Kişiliği: BMW ve Mercedes Örneği." Journal Of Emerging Economies And Policy , vol.5, no.1, pp.43-50, 2020
ILGIN, H. Ö. And KONUK, N. (2020) . "Sosyal Medyada Marka Kişiliği: BMW ve Mercedes Örneği." Journal Of Emerging Economies And Policy , vol.5, no.1, pp.43-50.
@article{article, author={HİCRAN ÖZLEM ILGIN And author={NEBİYE KONUK}, title={Sosyal Medyada Marka Kişiliği: BMW ve Mercedes Örneği}, journal={Journal Of Emerging Economies And Policy}, year=2020, pages={43-50} }