B. Akgül And E. F. Kılıç, "Gazetecilikte Artırılmış Gerçeklik Kullanımının Haber Kavramı Üzerinden Değerlendirilmesi," Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.8, pp.153-165, 2020
Akgül, B. And Kılıç, E. F. 2020. Gazetecilikte Artırılmış Gerçeklik Kullanımının Haber Kavramı Üzerinden Değerlendirilmesi. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.8 , 153-165.
Akgül, B., & Kılıç, E. F., (2020). Gazetecilikte Artırılmış Gerçeklik Kullanımının Haber Kavramı Üzerinden Değerlendirilmesi. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.8, 153-165.
Akgül, BİROL, And Ebrar Feyza Kılıç. "Gazetecilikte Artırılmış Gerçeklik Kullanımının Haber Kavramı Üzerinden Değerlendirilmesi," Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.8, 153-165, 2020
Akgül, BİROL And Kılıç, Ebrar F. . "Gazetecilikte Artırılmış Gerçeklik Kullanımının Haber Kavramı Üzerinden Değerlendirilmesi." Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.8, pp.153-165, 2020
Akgül, B. And Kılıç, E. F. (2020) . "Gazetecilikte Artırılmış Gerçeklik Kullanımının Haber Kavramı Üzerinden Değerlendirilmesi." Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.8, pp.153-165.
@article{article, author={BİROL AKGÜL And author={Ebrar Feyza Kılıç}, title={Gazetecilikte Artırılmış Gerçeklik Kullanımının Haber Kavramı Üzerinden Değerlendirilmesi}, journal={Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={153-165} }