N. AKCANCA, "ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİNBİLİMSEL YARATICILIK DÜZEYLERİNE ETKİSİ," The Twelfth International Congress of Educational Research , Rize, Turkey, 2019
AKCANCA, N. 2019. ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİNBİLİMSEL YARATICILIK DÜZEYLERİNE ETKİSİ. The Twelfth International Congress of Educational Research , (Rize, Turkey).
AKCANCA, N., (2019). ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİNBİLİMSEL YARATICILIK DÜZEYLERİNE ETKİSİ . The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Turkey
AKCANCA, NUR. "ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİNBİLİMSEL YARATICILIK DÜZEYLERİNE ETKİSİ," The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Turkey, 2019
AKCANCA, NUR. "ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİNBİLİMSEL YARATICILIK DÜZEYLERİNE ETKİSİ." The Twelfth International Congress of Educational Research , Rize, Turkey, 2019
AKCANCA, N. (2019) . "ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİNBİLİMSEL YARATICILIK DÜZEYLERİNE ETKİSİ." The Twelfth International Congress of Educational Research , Rize, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NUR AKCANCA}, title={ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİNBİLİMSEL YARATICILIK DÜZEYLERİNE ETKİSİ}, congress name={The Twelfth International Congress of Educational Research}, city={Rize}, country={Turkey}, year={2019}}