K. GÜL Et Al. , "Turizm İşletmelerinde Satın Alma Tercihlerini Etkilemede Kurumsal İtibarın Marka Sadakatine Etkisi," I. Eurasia International Tourism Congress: Current Issues, Trends and Indicators (EITOC-2015) , Konya, Turkey, 2015
GÜL, K. Et Al. 2015. Turizm İşletmelerinde Satın Alma Tercihlerini Etkilemede Kurumsal İtibarın Marka Sadakatine Etkisi. I. Eurasia International Tourism Congress: Current Issues, Trends and Indicators (EITOC-2015) , (Konya, Turkey).
GÜL, K., GÜL, M., & SAATCI, G., (2015). Turizm İşletmelerinde Satın Alma Tercihlerini Etkilemede Kurumsal İtibarın Marka Sadakatine Etkisi . I. Eurasia International Tourism Congress: Current Issues, Trends and Indicators (EITOC-2015), Konya, Turkey
GÜL, KUDRET, MELİKE GÜL, And GENCAY SAATCI. "Turizm İşletmelerinde Satın Alma Tercihlerini Etkilemede Kurumsal İtibarın Marka Sadakatine Etkisi," I. Eurasia International Tourism Congress: Current Issues, Trends and Indicators (EITOC-2015), Konya, Turkey, 2015
GÜL, KUDRET Et Al. "Turizm İşletmelerinde Satın Alma Tercihlerini Etkilemede Kurumsal İtibarın Marka Sadakatine Etkisi." I. Eurasia International Tourism Congress: Current Issues, Trends and Indicators (EITOC-2015) , Konya, Turkey, 2015
GÜL, K. GÜL, M. And SAATCI, G. (2015) . "Turizm İşletmelerinde Satın Alma Tercihlerini Etkilemede Kurumsal İtibarın Marka Sadakatine Etkisi." I. Eurasia International Tourism Congress: Current Issues, Trends and Indicators (EITOC-2015) , Konya, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={KUDRET GÜL Et Al. }, title={Turizm İşletmelerinde Satın Alma Tercihlerini Etkilemede Kurumsal İtibarın Marka Sadakatine Etkisi}, congress name={I. Eurasia International Tourism Congress: Current Issues, Trends and Indicators (EITOC-2015)}, city={Konya}, country={Turkey}, year={2015}}