N. Ayas, "Bütünleşik Pazarlama İletişimi İle Firma Performansı (Nitel Performans) Ve Marka Performansı Arasındaki İlişkinin Analizi," Business and Management Studies: An International Journal , vol.8, no.3, pp.2833-2867, 2020
Ayas, N. 2020. Bütünleşik Pazarlama İletişimi İle Firma Performansı (Nitel Performans) Ve Marka Performansı Arasındaki İlişkinin Analizi. Business and Management Studies: An International Journal , vol.8, no.3 , 2833-2867.
Ayas, N., (2020). Bütünleşik Pazarlama İletişimi İle Firma Performansı (Nitel Performans) Ve Marka Performansı Arasındaki İlişkinin Analizi. Business and Management Studies: An International Journal , vol.8, no.3, 2833-2867.
Ayas, NEVRİYE. "Bütünleşik Pazarlama İletişimi İle Firma Performansı (Nitel Performans) Ve Marka Performansı Arasındaki İlişkinin Analizi," Business and Management Studies: An International Journal , vol.8, no.3, 2833-2867, 2020
Ayas, NEVRİYE. "Bütünleşik Pazarlama İletişimi İle Firma Performansı (Nitel Performans) Ve Marka Performansı Arasındaki İlişkinin Analizi." Business and Management Studies: An International Journal , vol.8, no.3, pp.2833-2867, 2020
Ayas, N. (2020) . "Bütünleşik Pazarlama İletişimi İle Firma Performansı (Nitel Performans) Ve Marka Performansı Arasındaki İlişkinin Analizi." Business and Management Studies: An International Journal , vol.8, no.3, pp.2833-2867.
@article{article, author={NEVRİYE AYAS}, title={Bütünleşik Pazarlama İletişimi İle Firma Performansı (Nitel Performans) Ve Marka Performansı Arasındaki İlişkinin Analizi}, journal={Business and Management Studies: An International Journal}, year=2020, pages={2833-2867} }