M. ÇAVUŞOĞLU And M. GÜRSOY, "Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi E CRM Türkiye ve K K T C de Bir Araştırma," VI. Anadolu İşletmecilik Kongresi , Kırıkkale, Turkey, pp.255-266, 2007
ÇAVUŞOĞLU, M. And GÜRSOY, M. 2007. Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi E CRM Türkiye ve K K T C de Bir Araştırma. VI. Anadolu İşletmecilik Kongresi , (Kırıkkale, Turkey), 255-266.
ÇAVUŞOĞLU, M., & GÜRSOY, M., (2007). Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi E CRM Türkiye ve K K T C de Bir Araştırma . VI. Anadolu İşletmecilik Kongresi (pp.255-266). Kırıkkale, Turkey
ÇAVUŞOĞLU, MEHMET, And Mustafa GÜRSOY. "Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi E CRM Türkiye ve K K T C de Bir Araştırma," VI. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Kırıkkale, Turkey, 2007
ÇAVUŞOĞLU, MEHMET And GÜRSOY, Mustafa. "Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi E CRM Türkiye ve K K T C de Bir Araştırma." VI. Anadolu İşletmecilik Kongresi , Kırıkkale, Turkey, pp.255-266, 2007
ÇAVUŞOĞLU, M. And GÜRSOY, M. (2007) . "Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi E CRM Türkiye ve K K T C de Bir Araştırma." VI. Anadolu İşletmecilik Kongresi , Kırıkkale, Turkey, pp.255-266.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHMET ÇAVUŞOĞLU And author={Mustafa GÜRSOY}, title={Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi E CRM Türkiye ve K K T C de Bir Araştırma}, congress name={VI. Anadolu İşletmecilik Kongresi}, city={Kırıkkale}, country={Turkey}, year={2007}, pages={255-266} }