K. TEMEL And F. AKINCI, "SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASINDA REKLAM VE SOSYAL MEDYANIN ROLÜ," Hastane Öncesi Dergisi , vol.1, no.2, pp.27-37, 2016
TEMEL, K. And AKINCI, F. 2016. SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASINDA REKLAM VE SOSYAL MEDYANIN ROLÜ. Hastane Öncesi Dergisi , vol.1, no.2 , 27-37.
TEMEL, K., & AKINCI, F., (2016). SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASINDA REKLAM VE SOSYAL MEDYANIN ROLÜ. Hastane Öncesi Dergisi , vol.1, no.2, 27-37.
TEMEL, KEMAL, And FEVZİ AKINCI. "SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASINDA REKLAM VE SOSYAL MEDYANIN ROLÜ," Hastane Öncesi Dergisi , vol.1, no.2, 27-37, 2016
TEMEL, KEMAL And AKINCI, FEVZİ. "SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASINDA REKLAM VE SOSYAL MEDYANIN ROLÜ." Hastane Öncesi Dergisi , vol.1, no.2, pp.27-37, 2016
TEMEL, K. And AKINCI, F. (2016) . "SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASINDA REKLAM VE SOSYAL MEDYANIN ROLÜ." Hastane Öncesi Dergisi , vol.1, no.2, pp.27-37.
@article{article, author={KEMAL TEMEL And author={FEVZİ AKINCI}, title={SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASINDA REKLAM VE SOSYAL MEDYANIN ROLÜ}, journal={Hastane Öncesi Dergisi}, year=2016, pages={27-37} }