H. ÇOLAKOĞLU, "Sembolik Tüketimin Ön Ergen (Tween) Tüketicilerin Satın AlmaDavranışları Üzerine Etkisinde Sosyal Ajanların Aracılık Rolü," 22. Pazarlama Kongresi , Turkey, 2016
ÇOLAKOĞLU, H. 2016. Sembolik Tüketimin Ön Ergen (Tween) Tüketicilerin Satın AlmaDavranışları Üzerine Etkisinde Sosyal Ajanların Aracılık Rolü. 22. Pazarlama Kongresi , (Turkey).
ÇOLAKOĞLU, H., (2016). Sembolik Tüketimin Ön Ergen (Tween) Tüketicilerin Satın AlmaDavranışları Üzerine Etkisinde Sosyal Ajanların Aracılık Rolü . 22. Pazarlama Kongresi, Turkey
ÇOLAKOĞLU, HALE. "Sembolik Tüketimin Ön Ergen (Tween) Tüketicilerin Satın AlmaDavranışları Üzerine Etkisinde Sosyal Ajanların Aracılık Rolü," 22. Pazarlama Kongresi, Turkey, 2016
ÇOLAKOĞLU, HALE. "Sembolik Tüketimin Ön Ergen (Tween) Tüketicilerin Satın AlmaDavranışları Üzerine Etkisinde Sosyal Ajanların Aracılık Rolü." 22. Pazarlama Kongresi , Turkey, 2016
ÇOLAKOĞLU, H. (2016) . "Sembolik Tüketimin Ön Ergen (Tween) Tüketicilerin Satın AlmaDavranışları Üzerine Etkisinde Sosyal Ajanların Aracılık Rolü." 22. Pazarlama Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HALE ÇOLAKOĞLU}, title={Sembolik Tüketimin Ön Ergen (Tween) Tüketicilerin Satın AlmaDavranışları Üzerine Etkisinde Sosyal Ajanların Aracılık Rolü}, congress name={22. Pazarlama Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2016}}