S. S. EREN Et Al. , "Girişimsel Pazarlamanın Firmaların Finansal Performansına Etkisi," DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , no.35, pp.97-106, 2013
EREN, S. S. Et Al. 2013. Girişimsel Pazarlamanın Firmaların Finansal Performansına Etkisi. DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , no.35 , 97-106.
EREN, S. S., ÇELİKKAN, H., & HACIOĞLU, G., (2013). Girişimsel Pazarlamanın Firmaların Finansal Performansına Etkisi. DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , no.35, 97-106.
EREN, SELİM, HALE ÇOLAKOĞLU, And GÜNGÖR HACIOĞLU. "Girişimsel Pazarlamanın Firmaların Finansal Performansına Etkisi," DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , no.35, 97-106, 2013
EREN, SELİM S. Et Al. "Girişimsel Pazarlamanın Firmaların Finansal Performansına Etkisi." DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , no.35, pp.97-106, 2013
EREN, S. S. ÇELİKKAN, H. And HACIOĞLU, G. (2013) . "Girişimsel Pazarlamanın Firmaların Finansal Performansına Etkisi." DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , no.35, pp.97-106.
@article{article, author={SELİM SAİD EREN Et Al. }, title={Girişimsel Pazarlamanın Firmaların Finansal Performansına Etkisi}, journal={DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ}, year=2013, pages={97-106} }