H. M. YILDIRIM, "Ziyaretçi Memnuniyetinin Ölçülmesinde Önem Performans Analizinin (ÖPA) Kullanılması: Çanakkale Savaşları Gelibolu Tarihi Alanı Örneği," Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.16, no.1, pp.154-166, 2019
YILDIRIM, H. M. 2019. Ziyaretçi Memnuniyetinin Ölçülmesinde Önem Performans Analizinin (ÖPA) Kullanılması: Çanakkale Savaşları Gelibolu Tarihi Alanı Örneği. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.16, no.1 , 154-166.
YILDIRIM, H. M., (2019). Ziyaretçi Memnuniyetinin Ölçülmesinde Önem Performans Analizinin (ÖPA) Kullanılması: Çanakkale Savaşları Gelibolu Tarihi Alanı Örneği. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.16, no.1, 154-166.
YILDIRIM, HACI. "Ziyaretçi Memnuniyetinin Ölçülmesinde Önem Performans Analizinin (ÖPA) Kullanılması: Çanakkale Savaşları Gelibolu Tarihi Alanı Örneği," Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.16, no.1, 154-166, 2019
YILDIRIM, HACI M. . "Ziyaretçi Memnuniyetinin Ölçülmesinde Önem Performans Analizinin (ÖPA) Kullanılması: Çanakkale Savaşları Gelibolu Tarihi Alanı Örneği." Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.16, no.1, pp.154-166, 2019
YILDIRIM, H. M. (2019) . "Ziyaretçi Memnuniyetinin Ölçülmesinde Önem Performans Analizinin (ÖPA) Kullanılması: Çanakkale Savaşları Gelibolu Tarihi Alanı Örneği." Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.16, no.1, pp.154-166.
@article{article, author={HACI MEHMET YILDIRIM}, title={Ziyaretçi Memnuniyetinin Ölçülmesinde Önem Performans Analizinin (ÖPA) Kullanılması: Çanakkale Savaşları Gelibolu Tarihi Alanı Örneği}, journal={Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi}, year=2019, pages={154-166} }