D. SARI Et Al. , "İLK DEFA İNVAZİV GİRİŞİM YAPACAK EBELİK ÖĞRENCİLERİNE UYGULAMA ÖNCESİ VERİLEN FARKLI ÖĞRETİMİN ANKSİYETE DÜZEYİNE ETKİSİ," Ege Üniversitesi HYO Dergisi , vol.24, no.3, pp.1-8, 2008
SARI, D. Et Al. 2008. İLK DEFA İNVAZİV GİRİŞİM YAPACAK EBELİK ÖĞRENCİLERİNE UYGULAMA ÖNCESİ VERİLEN FARKLI ÖĞRETİMİN ANKSİYETE DÜZEYİNE ETKİSİ. Ege Üniversitesi HYO Dergisi , vol.24, no.3 , 1-8.
SARI, D., SAN TÜRGAY, A., & GENÇ, R., (2008). İLK DEFA İNVAZİV GİRİŞİM YAPACAK EBELİK ÖĞRENCİLERİNE UYGULAMA ÖNCESİ VERİLEN FARKLI ÖĞRETİMİN ANKSİYETE DÜZEYİNE ETKİSİ. Ege Üniversitesi HYO Dergisi , vol.24, no.3, 1-8.
SARI, DİLEK, AYŞE SAN TÜRGAY, And RABİA GENÇ. "İLK DEFA İNVAZİV GİRİŞİM YAPACAK EBELİK ÖĞRENCİLERİNE UYGULAMA ÖNCESİ VERİLEN FARKLI ÖĞRETİMİN ANKSİYETE DÜZEYİNE ETKİSİ," Ege Üniversitesi HYO Dergisi , vol.24, no.3, 1-8, 2008
SARI, DİLEK Et Al. "İLK DEFA İNVAZİV GİRİŞİM YAPACAK EBELİK ÖĞRENCİLERİNE UYGULAMA ÖNCESİ VERİLEN FARKLI ÖĞRETİMİN ANKSİYETE DÜZEYİNE ETKİSİ." Ege Üniversitesi HYO Dergisi , vol.24, no.3, pp.1-8, 2008
SARI, D. SAN TÜRGAY, A. And GENÇ, R. (2008) . "İLK DEFA İNVAZİV GİRİŞİM YAPACAK EBELİK ÖĞRENCİLERİNE UYGULAMA ÖNCESİ VERİLEN FARKLI ÖĞRETİMİN ANKSİYETE DÜZEYİNE ETKİSİ." Ege Üniversitesi HYO Dergisi , vol.24, no.3, pp.1-8.
@article{article, author={DİLEK SARI Et Al. }, title={İLK DEFA İNVAZİV GİRİŞİM YAPACAK EBELİK ÖĞRENCİLERİNE UYGULAMA ÖNCESİ VERİLEN FARKLI ÖĞRETİMİN ANKSİYETE DÜZEYİNE ETKİSİ}, journal={Ege Üniversitesi HYO Dergisi}, year=2008, pages={1-8} }