H. GÜVENÇ, "İlköğretim İkinci kademe öğrencilerinin ders çalışma özyeterlilik algıları ve öğrenme stratejisi kullanımları," Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.19, no.375, pp.20-28, 2010
GÜVENÇ, H. 2010. İlköğretim İkinci kademe öğrencilerinin ders çalışma özyeterlilik algıları ve öğrenme stratejisi kullanımları. Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.19, no.375 , 20-28.
GÜVENÇ, H., (2010). İlköğretim İkinci kademe öğrencilerinin ders çalışma özyeterlilik algıları ve öğrenme stratejisi kullanımları. Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.19, no.375, 20-28.
GÜVENÇ, HÜLYA. "İlköğretim İkinci kademe öğrencilerinin ders çalışma özyeterlilik algıları ve öğrenme stratejisi kullanımları," Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.19, no.375, 20-28, 2010
GÜVENÇ, HÜLYA. "İlköğretim İkinci kademe öğrencilerinin ders çalışma özyeterlilik algıları ve öğrenme stratejisi kullanımları." Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.19, no.375, pp.20-28, 2010
GÜVENÇ, H. (2010) . "İlköğretim İkinci kademe öğrencilerinin ders çalışma özyeterlilik algıları ve öğrenme stratejisi kullanımları." Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.19, no.375, pp.20-28.
@article{article, author={HÜLYA GÜVENÇ}, title={İlköğretim İkinci kademe öğrencilerinin ders çalışma özyeterlilik algıları ve öğrenme stratejisi kullanımları}, journal={Çağdaş Eğitim Dergisi}, year=2010, pages={20-28} }