B. ÇETİN, "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medya ve Televizyon Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi," Journual of Teory and Practice in Education , vol.11, no.1, pp.171-190, 2015
ÇETİN, B. 2015. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medya ve Televizyon Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi. Journual of Teory and Practice in Education , vol.11, no.1 , 171-190.
ÇETİN, B., (2015). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medya ve Televizyon Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi. Journual of Teory and Practice in Education , vol.11, no.1, 171-190.
ÇETİN, BARIŞ. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medya ve Televizyon Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi," Journual of Teory and Practice in Education , vol.11, no.1, 171-190, 2015
ÇETİN, BARIŞ. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medya ve Televizyon Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi." Journual of Teory and Practice in Education , vol.11, no.1, pp.171-190, 2015
ÇETİN, B. (2015) . "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medya ve Televizyon Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi." Journual of Teory and Practice in Education , vol.11, no.1, pp.171-190.
@article{article, author={BARIŞ ÇETİN}, title={Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medya ve Televizyon Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi}, journal={Journual of Teory and Practice in Education}, year=2015, pages={171-190} }