S. YAZICIOĞLU And S. ÇAVUŞ GÜNGÖREN, "Oyun Temelli Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin FenÖğrenmesine Olan Etkisini Başarı, Motivasyon, Tutum veCinsiyet Değişkenlerine Göre İncelenmesi," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.13, no.1, pp.389-413, 2019
YAZICIOĞLU, S. And ÇAVUŞ GÜNGÖREN, S. 2019. Oyun Temelli Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin FenÖğrenmesine Olan Etkisini Başarı, Motivasyon, Tutum veCinsiyet Değişkenlerine Göre İncelenmesi. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.13, no.1 , 389-413.
YAZICIOĞLU, S., & ÇAVUŞ GÜNGÖREN, S., (2019). Oyun Temelli Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin FenÖğrenmesine Olan Etkisini Başarı, Motivasyon, Tutum veCinsiyet Değişkenlerine Göre İncelenmesi. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.13, no.1, 389-413.
YAZICIOĞLU, Selin, And SEDA ÇAVUŞ GÜNGÖREN. "Oyun Temelli Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin FenÖğrenmesine Olan Etkisini Başarı, Motivasyon, Tutum veCinsiyet Değişkenlerine Göre İncelenmesi," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.13, no.1, 389-413, 2019
YAZICIOĞLU, Selin And ÇAVUŞ GÜNGÖREN, SEDA Ç. . "Oyun Temelli Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin FenÖğrenmesine Olan Etkisini Başarı, Motivasyon, Tutum veCinsiyet Değişkenlerine Göre İncelenmesi." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.13, no.1, pp.389-413, 2019
YAZICIOĞLU, S. And ÇAVUŞ GÜNGÖREN, S. (2019) . "Oyun Temelli Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin FenÖğrenmesine Olan Etkisini Başarı, Motivasyon, Tutum veCinsiyet Değişkenlerine Göre İncelenmesi." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.13, no.1, pp.389-413.
@article{article, author={Selin YAZICIOĞLU And author={SEDA ÇAVUŞ GÜNGÖREN}, title={Oyun Temelli Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin FenÖğrenmesine Olan Etkisini Başarı, Motivasyon, Tutum veCinsiyet Değişkenlerine Göre İncelenmesi}, journal={Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi}, year=2019, pages={389-413} }