M. AKSU Et Al. , "Yiyecek ve İçecek İşletmelerindeki Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerinde Etkisi Bozcaada da Dineserv Modeliyle Bir Araştırma," Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.35, pp.1-18, 2016
AKSU, M. Et Al. 2016. Yiyecek ve İçecek İşletmelerindeki Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerinde Etkisi Bozcaada da Dineserv Modeliyle Bir Araştırma. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.35 , 1-18.
AKSU, M., KORKMAZ, H., & SÜNNETÇİOĞLU, S., (2016). Yiyecek ve İçecek İşletmelerindeki Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerinde Etkisi Bozcaada da Dineserv Modeliyle Bir Araştırma. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.35, 1-18.
AKSU, MURAT, HALİL KORKMAZ, And SERDAR SÜNNETÇİOĞLU. "Yiyecek ve İçecek İşletmelerindeki Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerinde Etkisi Bozcaada da Dineserv Modeliyle Bir Araştırma," Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.35, 1-18, 2016
AKSU, MURAT Et Al. "Yiyecek ve İçecek İşletmelerindeki Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerinde Etkisi Bozcaada da Dineserv Modeliyle Bir Araştırma." Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.35, pp.1-18, 2016
AKSU, M. KORKMAZ, H. And SÜNNETÇİOĞLU, S. (2016) . "Yiyecek ve İçecek İşletmelerindeki Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerinde Etkisi Bozcaada da Dineserv Modeliyle Bir Araştırma." Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.35, pp.1-18.
@article{article, author={MURAT AKSU Et Al. }, title={Yiyecek ve İçecek İşletmelerindeki Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerinde Etkisi Bozcaada da Dineserv Modeliyle Bir Araştırma}, journal={Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2016, pages={1-18} }