S. S. EREN Et Al. , "HİZMET ODAKLILIĞIN ÇALIŞAN TUTUM VE DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İİBF DERGİSİ , vol.29, no.2, pp.393-406, 2015
EREN, S. S. Et Al. 2015. HİZMET ODAKLILIĞIN ÇALIŞAN TUTUM VE DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İİBF DERGİSİ , vol.29, no.2 , 393-406.
EREN, S. S., AYAS, N., EREN, M. Ş., & AKYÜZ, B., (2015). HİZMET ODAKLILIĞIN ÇALIŞAN TUTUM VE DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İİBF DERGİSİ , vol.29, no.2, 393-406.
EREN, SELİM Et Al. "HİZMET ODAKLILIĞIN ÇALIŞAN TUTUM VE DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İİBF DERGİSİ , vol.29, no.2, 393-406, 2015
EREN, SELİM S. Et Al. "HİZMET ODAKLILIĞIN ÇALIŞAN TUTUM VE DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İİBF DERGİSİ , vol.29, no.2, pp.393-406, 2015
EREN, S. S. Et Al. (2015) . "HİZMET ODAKLILIĞIN ÇALIŞAN TUTUM VE DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İİBF DERGİSİ , vol.29, no.2, pp.393-406.
@article{article, author={SELİM SAİD EREN Et Al. }, title={HİZMET ODAKLILIĞIN ÇALIŞAN TUTUM VE DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ}, journal={ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İİBF DERGİSİ}, year=2015, pages={393-406} }