B. Çeti Et Al. , "Müşteri Memnuniyetinde Altruistik Davranış: Down Kafeler Örneği," 7th International Conference On Business Administration Proceedings Book , vol.1, Çanakkale, Turkey, pp.324-335, 2018
Çeti, B. Et Al. 2018. Müşteri Memnuniyetinde Altruistik Davranış: Down Kafeler Örneği. 7th International Conference On Business Administration Proceedings Book , (Çanakkale, Turkey), 324-335.
Çeti, B., Korkmaz, H., & Atay, L., (2018). Müşteri Memnuniyetinde Altruistik Davranış: Down Kafeler Örneği . 7th International Conference On Business Administration Proceedings Book (pp.324-335). Çanakkale, Turkey
Çeti, BUSE, HALİL KORKMAZ, And LÜTFİ ATAY. "Müşteri Memnuniyetinde Altruistik Davranış: Down Kafeler Örneği," 7th International Conference On Business Administration Proceedings Book, Çanakkale, Turkey, 2018
Çeti, BUSE Et Al. "Müşteri Memnuniyetinde Altruistik Davranış: Down Kafeler Örneği." 7th International Conference On Business Administration Proceedings Book , Çanakkale, Turkey, pp.324-335, 2018
Çeti, B. Korkmaz, H. And Atay, L. (2018) . "Müşteri Memnuniyetinde Altruistik Davranış: Down Kafeler Örneği." 7th International Conference On Business Administration Proceedings Book , Çanakkale, Turkey, pp.324-335.
@conferencepaper{conferencepaper, author={BUSE ÇETİ Et Al. }, title={Müşteri Memnuniyetinde Altruistik Davranış: Down Kafeler Örneği}, congress name={7th International Conference On Business Administration Proceedings Book}, city={Çanakkale}, country={Turkey}, year={2018}, pages={324-335} }