E. Ö. GÜVEN And M. SARIIŞIK, "Konaklama Hizmetlerinde Davranışsal Niyeti Etkileyen Hizmet Kalitesi Boyutları," Sakarya Üniversitesi İşletme Dergisi , vol.2, no.2, pp.21-51, 2014
GÜVEN, E. Ö. And SARIIŞIK, M. 2014. Konaklama Hizmetlerinde Davranışsal Niyeti Etkileyen Hizmet Kalitesi Boyutları. Sakarya Üniversitesi İşletme Dergisi , vol.2, no.2 , 21-51.
GÜVEN, E. Ö., & SARIIŞIK, M., (2014). Konaklama Hizmetlerinde Davranışsal Niyeti Etkileyen Hizmet Kalitesi Boyutları. Sakarya Üniversitesi İşletme Dergisi , vol.2, no.2, 21-51.
GÜVEN, EBRU, And MEHMET SARIIŞIK. "Konaklama Hizmetlerinde Davranışsal Niyeti Etkileyen Hizmet Kalitesi Boyutları," Sakarya Üniversitesi İşletme Dergisi , vol.2, no.2, 21-51, 2014
GÜVEN, EBRU Ö. And SARIIŞIK, MEHMET. "Konaklama Hizmetlerinde Davranışsal Niyeti Etkileyen Hizmet Kalitesi Boyutları." Sakarya Üniversitesi İşletme Dergisi , vol.2, no.2, pp.21-51, 2014
GÜVEN, E. Ö. And SARIIŞIK, M. (2014) . "Konaklama Hizmetlerinde Davranışsal Niyeti Etkileyen Hizmet Kalitesi Boyutları." Sakarya Üniversitesi İşletme Dergisi , vol.2, no.2, pp.21-51.
@article{article, author={EBRU ÖZLEM KORKUTATA And author={MEHMET SARIIŞIK}, title={Konaklama Hizmetlerinde Davranışsal Niyeti Etkileyen Hizmet Kalitesi Boyutları}, journal={Sakarya Üniversitesi İşletme Dergisi}, year=2014, pages={21-51} }