E. Bil And F. Mutlu Yıldırım, "Finans ve Pazarlama Perspektifinden Dijital Dönüşüm Etkinliği Ölçümü: MOORA Yöntemi Uygulaması," Akademik Hassasiyetler , vol.8, no.16, pp.457-472, 2021
Bil, E. And Mutlu Yıldırım, F. 2021. Finans ve Pazarlama Perspektifinden Dijital Dönüşüm Etkinliği Ölçümü: MOORA Yöntemi Uygulaması. Akademik Hassasiyetler , vol.8, no.16 , 457-472.
Bil, E., & Mutlu Yıldırım, F., (2021). Finans ve Pazarlama Perspektifinden Dijital Dönüşüm Etkinliği Ölçümü: MOORA Yöntemi Uygulaması. Akademik Hassasiyetler , vol.8, no.16, 457-472.
Bil, ERKAN, And FİLİZ MUTLU. "Finans ve Pazarlama Perspektifinden Dijital Dönüşüm Etkinliği Ölçümü: MOORA Yöntemi Uygulaması," Akademik Hassasiyetler , vol.8, no.16, 457-472, 2021
Bil, ERKAN And Mutlu Yıldırım, FİLİZ. "Finans ve Pazarlama Perspektifinden Dijital Dönüşüm Etkinliği Ölçümü: MOORA Yöntemi Uygulaması." Akademik Hassasiyetler , vol.8, no.16, pp.457-472, 2021
Bil, E. And Mutlu Yıldırım, F. (2021) . "Finans ve Pazarlama Perspektifinden Dijital Dönüşüm Etkinliği Ölçümü: MOORA Yöntemi Uygulaması." Akademik Hassasiyetler , vol.8, no.16, pp.457-472.
@article{article, author={ERKAN BİL And author={FİLİZ MUTLU}, title={Finans ve Pazarlama Perspektifinden Dijital Dönüşüm Etkinliği Ölçümü: MOORA Yöntemi Uygulaması}, journal={Akademik Hassasiyetler}, year=2021, pages={457-472} }