Y. Demir Et Al. , "Fen Bilgisi Programı Öğrencilerinin İlköğretim İkinci Kademe Fen Bilgisi (Fen Ve Teknoloji) Müfredatındaki Ünite, Konu Ve Kavramlara Dair Farkindalik Düzeyleri," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15, no.1, pp.231-240, 2007
Demir, Y. Et Al. 2007. Fen Bilgisi Programı Öğrencilerinin İlköğretim İkinci Kademe Fen Bilgisi (Fen Ve Teknoloji) Müfredatındaki Ünite, Konu Ve Kavramlara Dair Farkindalik Düzeyleri. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15, no.1 , 231-240.
Demir, Y., Sipahi, S., Kahraman, S., & Yalçın, M., (2007). Fen Bilgisi Programı Öğrencilerinin İlköğretim İkinci Kademe Fen Bilgisi (Fen Ve Teknoloji) Müfredatındaki Ünite, Konu Ve Kavramlara Dair Farkindalik Düzeyleri. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15, no.1, 231-240.
Demir, Yaşar Et Al. "Fen Bilgisi Programı Öğrencilerinin İlköğretim İkinci Kademe Fen Bilgisi (Fen Ve Teknoloji) Müfredatındaki Ünite, Konu Ve Kavramlara Dair Farkindalik Düzeyleri," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15, no.1, 231-240, 2007
Demir, Yaşar Et Al. "Fen Bilgisi Programı Öğrencilerinin İlköğretim İkinci Kademe Fen Bilgisi (Fen Ve Teknoloji) Müfredatındaki Ünite, Konu Ve Kavramlara Dair Farkindalik Düzeyleri." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15, no.1, pp.231-240, 2007
Demir, Y. Et Al. (2007) . "Fen Bilgisi Programı Öğrencilerinin İlköğretim İkinci Kademe Fen Bilgisi (Fen Ve Teknoloji) Müfredatındaki Ünite, Konu Ve Kavramlara Dair Farkindalik Düzeyleri." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15, no.1, pp.231-240.
@article{article, author={Yaşar Demir Et Al. }, title={Fen Bilgisi Programı Öğrencilerinin İlköğretim İkinci Kademe Fen Bilgisi (Fen Ve Teknoloji) Müfredatındaki Ünite, Konu Ve Kavramlara Dair Farkindalik Düzeyleri}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2007, pages={231-240} }