Citation Formats
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL-DUYGUSAL YETKİNLİK DÜZEYLERİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. TUTKUN, "ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL-DUYGUSAL YETKİNLİK DÜZEYLERİ," XII.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Rize, Turkey, pp.1462-1468, 2019

TUTKUN, T. 2019. ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL-DUYGUSAL YETKİNLİK DÜZEYLERİ. XII.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Rize, Turkey), 1462-1468.

TUTKUN, T., (2019). ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL-DUYGUSAL YETKİNLİK DÜZEYLERİ . XII.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (pp.1462-1468). Rize, Turkey

TUTKUN, TUGAY. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL-DUYGUSAL YETKİNLİK DÜZEYLERİ," XII.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Turkey, 2019

TUTKUN, TUGAY. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL-DUYGUSAL YETKİNLİK DÜZEYLERİ." XII.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Rize, Turkey, pp.1462-1468, 2019

TUTKUN, T. (2019) . "ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL-DUYGUSAL YETKİNLİK DÜZEYLERİ." XII.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Rize, Turkey, pp.1462-1468.

@conferencepaper{conferencepaper, author={TUGAY TUTKUN}, title={ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL-DUYGUSAL YETKİNLİK DÜZEYLERİ}, congress name={XII.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={Rize}, country={Turkey}, year={2019}, pages={1462-1468} }