H. GÜVENÇ And K. AÇIKGÖZ, "İşbirlikli öğrenme ve kavram haritalamanın fen bilgisi dersine yönelik tutum üzerindeki etkileri Açıkgöz K ile birlikte," Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.30, pp.21-29, 2006
GÜVENÇ, H. And AÇIKGÖZ, K. 2006. İşbirlikli öğrenme ve kavram haritalamanın fen bilgisi dersine yönelik tutum üzerindeki etkileri Açıkgöz K ile birlikte. Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.30 , 21-29.
GÜVENÇ, H., & AÇIKGÖZ, K., (2006). İşbirlikli öğrenme ve kavram haritalamanın fen bilgisi dersine yönelik tutum üzerindeki etkileri Açıkgöz K ile birlikte. Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.30, 21-29.
GÜVENÇ, HÜLYA, And Kamile AÇIKGÖZ. "İşbirlikli öğrenme ve kavram haritalamanın fen bilgisi dersine yönelik tutum üzerindeki etkileri Açıkgöz K ile birlikte," Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.30, 21-29, 2006
GÜVENÇ, HÜLYA And AÇIKGÖZ, Kamile. "İşbirlikli öğrenme ve kavram haritalamanın fen bilgisi dersine yönelik tutum üzerindeki etkileri Açıkgöz K ile birlikte." Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.30, pp.21-29, 2006
GÜVENÇ, H. And AÇIKGÖZ, K. (2006) . "İşbirlikli öğrenme ve kavram haritalamanın fen bilgisi dersine yönelik tutum üzerindeki etkileri Açıkgöz K ile birlikte." Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.30, pp.21-29.
@article{article, author={HÜLYA GÜVENÇ And author={Kamile AÇIKGÖZ}, title={İşbirlikli öğrenme ve kavram haritalamanın fen bilgisi dersine yönelik tutum üzerindeki etkileri Açıkgöz K ile birlikte}, journal={Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2006, pages={21-29} }