H. ESEN AYGÜN And Ç. ŞAHİN TAŞKIN, "3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi·," Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.13, no.3, pp.430-454, 2017
ESEN AYGÜN, H. And ŞAHİN TAŞKIN, Ç. 2017. 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi·. Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.13, no.3 , 430-454.
ESEN AYGÜN, H., & ŞAHİN TAŞKIN, Ç., (2017). 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi·. Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.13, no.3, 430-454.
ESEN AYGÜN, HANİFE, And ÇİĞDEM ŞAHİN TAŞKIN. "3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi·," Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.13, no.3, 430-454, 2017
ESEN AYGÜN, HANİFE E. And ŞAHİN TAŞKIN, ÇİĞDEM Ş. . "3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi·." Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.13, no.3, pp.430-454, 2017
ESEN AYGÜN, H. And ŞAHİN TAŞKIN, Ç. (2017) . "3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi·." Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.13, no.3, pp.430-454.
@article{article, author={HANİFE ESEN AYGÜN And author={ÇİĞDEM ŞAHİN TAŞKIN}, title={3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi·}, journal={Eğitimde Kuram ve Uygulama}, year=2017, pages={430-454} }