H. ESEN AYGÜN, "Okuma-Yazma Bilerek İlkokula Başlayan Öğrencilerin Akademik ve Sosyal Gelişimlerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi," Anadili Eğitimi Dergisi , vol.7, no.3, pp.663-687, 2019
ESEN AYGÜN, H. 2019. Okuma-Yazma Bilerek İlkokula Başlayan Öğrencilerin Akademik ve Sosyal Gelişimlerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi. Anadili Eğitimi Dergisi , vol.7, no.3 , 663-687.
ESEN AYGÜN, H., (2019). Okuma-Yazma Bilerek İlkokula Başlayan Öğrencilerin Akademik ve Sosyal Gelişimlerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi. Anadili Eğitimi Dergisi , vol.7, no.3, 663-687.
ESEN AYGÜN, HANİFE. "Okuma-Yazma Bilerek İlkokula Başlayan Öğrencilerin Akademik ve Sosyal Gelişimlerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi," Anadili Eğitimi Dergisi , vol.7, no.3, 663-687, 2019
ESEN AYGÜN, HANİFE E. . "Okuma-Yazma Bilerek İlkokula Başlayan Öğrencilerin Akademik ve Sosyal Gelişimlerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi." Anadili Eğitimi Dergisi , vol.7, no.3, pp.663-687, 2019
ESEN AYGÜN, H. (2019) . "Okuma-Yazma Bilerek İlkokula Başlayan Öğrencilerin Akademik ve Sosyal Gelişimlerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi." Anadili Eğitimi Dergisi , vol.7, no.3, pp.663-687.
@article{article, author={HANİFE ESEN AYGÜN}, title={Okuma-Yazma Bilerek İlkokula Başlayan Öğrencilerin Akademik ve Sosyal Gelişimlerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi}, journal={Anadili Eğitimi Dergisi}, year=2019, pages={663-687} }