H. ESEN AYGÜN And Ç. ŞAHİN TAŞKIN, "Öğretmen Adaylarının Gözüyle Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Önemi," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.163-179, 2016
ESEN AYGÜN, H. And ŞAHİN TAŞKIN, Ç. 2016. Öğretmen Adaylarının Gözüyle Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Önemi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1 , 163-179.
ESEN AYGÜN, H., & ŞAHİN TAŞKIN, Ç., (2016). Öğretmen Adaylarının Gözüyle Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Önemi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, 163-179.
ESEN AYGÜN, HANİFE, And ÇİĞDEM ŞAHİN TAŞKIN. "Öğretmen Adaylarının Gözüyle Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Önemi," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, 163-179, 2016
ESEN AYGÜN, HANİFE E. And ŞAHİN TAŞKIN, ÇİĞDEM Ş. . "Öğretmen Adaylarının Gözüyle Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Önemi." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.163-179, 2016
ESEN AYGÜN, H. And ŞAHİN TAŞKIN, Ç. (2016) . "Öğretmen Adaylarının Gözüyle Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Önemi." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.163-179.
@article{article, author={HANİFE ESEN AYGÜN And author={ÇİĞDEM ŞAHİN TAŞKIN}, title={Öğretmen Adaylarının Gözüyle Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Önemi}, journal={Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={163-179} }