R. KARATAY Et Al. , "Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi," ULEAD 2013 Annual Congress:ICRE, Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities , Nevşehir, Turkey, pp.149-150, 2013
KARATAY, R. Et Al. 2013. Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi. ULEAD 2013 Annual Congress:ICRE, Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities , (Nevşehir, Turkey), 149-150.
KARATAY, R., DOĞAN, F., & ŞAHİN, Ç., (2013). Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi . ULEAD 2013 Annual Congress:ICRE, Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities (pp.149-150). Nevşehir, Turkey
KARATAY, RAMAZAN, FATİH DOĞAN, And ÇAVUŞ ŞAHİN. "Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi," ULEAD 2013 Annual Congress:ICRE, Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Turkey, 2013
KARATAY, RAMAZAN Et Al. "Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi." ULEAD 2013 Annual Congress:ICRE, Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities , Nevşehir, Turkey, pp.149-150, 2013
KARATAY, R. DOĞAN, F. And ŞAHİN, Ç. (2013) . "Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi." ULEAD 2013 Annual Congress:ICRE, Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities , Nevşehir, Turkey, pp.149-150.
@conferencepaper{conferencepaper, author={RAMAZAN KARATAY Et Al. }, title={Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi}, congress name={ULEAD 2013 Annual Congress:ICRE, Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities}, city={Nevşehir}, country={Turkey}, year={2013}, pages={149-150} }