Citation Formats
Türkiye’de Sınıf Öğretmenleri İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Cinsiyet Değişkeni Açısından Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. KARA And M. K. DEMİR, "Türkiye’de Sınıf Öğretmenleri İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Cinsiyet Değişkeni Açısından Değerlendirilmesi," Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.3, pp.300-316, 2020

KARA, N. And DEMİR, M. K. 2020. Türkiye’de Sınıf Öğretmenleri İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Cinsiyet Değişkeni Açısından Değerlendirilmesi. Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.3 , 300-316.

KARA, N., & DEMİR, M. K., (2020). Türkiye’de Sınıf Öğretmenleri İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Cinsiyet Değişkeni Açısından Değerlendirilmesi. Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.3, 300-316.

KARA, NİSA, And MEHMET KAAN DEMİR. "Türkiye’de Sınıf Öğretmenleri İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Cinsiyet Değişkeni Açısından Değerlendirilmesi," Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.3, 300-316, 2020

KARA, NİSA And DEMİR, MEHMET K. . "Türkiye’de Sınıf Öğretmenleri İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Cinsiyet Değişkeni Açısından Değerlendirilmesi." Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.3, pp.300-316, 2020

KARA, N. And DEMİR, M. K. (2020) . "Türkiye’de Sınıf Öğretmenleri İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Cinsiyet Değişkeni Açısından Değerlendirilmesi." Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.3, pp.300-316.

@article{article, author={NİSA KARA And author={MEHMET KAAN DEMİR}, title={Türkiye’de Sınıf Öğretmenleri İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Cinsiyet Değişkeni Açısından Değerlendirilmesi}, journal={Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2020, pages={300-316} }