M. DOĞDUBAY And G. SAATCI, "Yeni Bir İlişkisel Pazarlama Yaklaşımı Olarak Torque Modeli: İzmir Şehir Merkezindeki Oteller Üzerinde Bir Araştırma," 12. Ulusal Turizm Kongresi , Düzce, Turkey, 2011
DOĞDUBAY, M. And SAATCI, G. 2011. Yeni Bir İlişkisel Pazarlama Yaklaşımı Olarak Torque Modeli: İzmir Şehir Merkezindeki Oteller Üzerinde Bir Araştırma. 12. Ulusal Turizm Kongresi , (Düzce, Turkey).
DOĞDUBAY, M., & SAATCI, G., (2011). Yeni Bir İlişkisel Pazarlama Yaklaşımı Olarak Torque Modeli: İzmir Şehir Merkezindeki Oteller Üzerinde Bir Araştırma . 12. Ulusal Turizm Kongresi, Düzce, Turkey
DOĞDUBAY, MURAT, And GENCAY SAATCI. "Yeni Bir İlişkisel Pazarlama Yaklaşımı Olarak Torque Modeli: İzmir Şehir Merkezindeki Oteller Üzerinde Bir Araştırma," 12. Ulusal Turizm Kongresi, Düzce, Turkey, 2011
DOĞDUBAY, MURAT And SAATCI, GENCAY. "Yeni Bir İlişkisel Pazarlama Yaklaşımı Olarak Torque Modeli: İzmir Şehir Merkezindeki Oteller Üzerinde Bir Araştırma." 12. Ulusal Turizm Kongresi , Düzce, Turkey, 2011
DOĞDUBAY, M. And SAATCI, G. (2011) . "Yeni Bir İlişkisel Pazarlama Yaklaşımı Olarak Torque Modeli: İzmir Şehir Merkezindeki Oteller Üzerinde Bir Araştırma." 12. Ulusal Turizm Kongresi , Düzce, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MURAT DOĞDUBAY And author={GENCAY SAATCI}, title={Yeni Bir İlişkisel Pazarlama Yaklaşımı Olarak Torque Modeli: İzmir Şehir Merkezindeki Oteller Üzerinde Bir Araştırma}, congress name={12. Ulusal Turizm Kongresi}, city={Düzce}, country={Turkey}, year={2011}}