H. UGUR, "REKLAMLARDA KORKU VE TİKSİNTİ ÇEKİCİLİĞİNİN KULLANIMI REXONA "SARI LEKELERE SON" REKLAM FİLM ANALİZİ," International Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.8, no.71, pp.1356-1364, 2021
UGUR, H. 2021. REKLAMLARDA KORKU VE TİKSİNTİ ÇEKİCİLİĞİNİN KULLANIMI REXONA "SARI LEKELERE SON" REKLAM FİLM ANALİZİ. International Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.8, no.71 , 1356-1364.
UGUR, H., (2021). REKLAMLARDA KORKU VE TİKSİNTİ ÇEKİCİLİĞİNİN KULLANIMI REXONA "SARI LEKELERE SON" REKLAM FİLM ANALİZİ. International Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.8, no.71, 1356-1364.
UGUR, HÜLYA. "REKLAMLARDA KORKU VE TİKSİNTİ ÇEKİCİLİĞİNİN KULLANIMI REXONA "SARI LEKELERE SON" REKLAM FİLM ANALİZİ," International Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.8, no.71, 1356-1364, 2021
UGUR, HÜLYA. "REKLAMLARDA KORKU VE TİKSİNTİ ÇEKİCİLİĞİNİN KULLANIMI REXONA "SARI LEKELERE SON" REKLAM FİLM ANALİZİ." International Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.8, no.71, pp.1356-1364, 2021
UGUR, H. (2021) . "REKLAMLARDA KORKU VE TİKSİNTİ ÇEKİCİLİĞİNİN KULLANIMI REXONA "SARI LEKELERE SON" REKLAM FİLM ANALİZİ." International Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.8, no.71, pp.1356-1364.
@article{article, author={HÜLYA UGUR}, title={REKLAMLARDA KORKU VE TİKSİNTİ ÇEKİCİLİĞİNİN KULLANIMI REXONA "SARI LEKELERE SON" REKLAM FİLM ANALİZİ}, journal={International Journal of Social and Humanities Sciences Research}, year=2021, pages={1356-1364} }