S. ERGAN Et Al. , "Bir Şehrin Markalaşmasının Yaşayanların Memnuniyeti Üzerine Etkisinin Araştırılması," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.13, pp.69-92, 2014
ERGAN, S. Et Al. 2014. Bir Şehrin Markalaşmasının Yaşayanların Memnuniyeti Üzerine Etkisinin Araştırılması. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.13 , 69-92.
ERGAN, S., GİRAY, S., & AKYOL, A., (2014). Bir Şehrin Markalaşmasının Yaşayanların Memnuniyeti Üzerine Etkisinin Araştırılması. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.13, 69-92.
ERGAN, SENEM, SELAY GİRAY, And AYŞE AKYOL. "Bir Şehrin Markalaşmasının Yaşayanların Memnuniyeti Üzerine Etkisinin Araştırılması," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.13, 69-92, 2014
ERGAN, SENEM Et Al. "Bir Şehrin Markalaşmasının Yaşayanların Memnuniyeti Üzerine Etkisinin Araştırılması." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.13, pp.69-92, 2014
ERGAN, S. GİRAY, S. And AKYOL, A. (2014) . "Bir Şehrin Markalaşmasının Yaşayanların Memnuniyeti Üzerine Etkisinin Araştırılması." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.13, pp.69-92.
@article{article, author={SENEM ERGAN Et Al. }, title={Bir Şehrin Markalaşmasının Yaşayanların Memnuniyeti Üzerine Etkisinin Araştırılması}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2014, pages={69-92} }