M. ÖZDEMİR Et Al. , "Artırılmış gerçeklik uygulamalarının öğrenme sürecindeki etkililiği: Bir meta-analiz çalışması," 16th International Primary Teacher Education Symposium, , Lefke, Cyprus (Kktc), pp.351-352, 2017
ÖZDEMİR, M. Et Al. 2017. Artırılmış gerçeklik uygulamalarının öğrenme sürecindeki etkililiği: Bir meta-analiz çalışması. 16th International Primary Teacher Education Symposium, , (Lefke, Cyprus (Kktc)), 351-352.
ÖZDEMİR, M., ŞAHİN, Ç., ARCAGÖK, S., & DEMİR, M. K., (2017). Artırılmış gerçeklik uygulamalarının öğrenme sürecindeki etkililiği: Bir meta-analiz çalışması . 16th International Primary Teacher Education Symposium, (pp.351-352). Lefke, Cyprus (Kktc)
ÖZDEMİR, MUZAFFER Et Al. "Artırılmış gerçeklik uygulamalarının öğrenme sürecindeki etkililiği: Bir meta-analiz çalışması," 16th International Primary Teacher Education Symposium,, Lefke, Cyprus (Kktc), 2017
ÖZDEMİR, MUZAFFER Et Al. "Artırılmış gerçeklik uygulamalarının öğrenme sürecindeki etkililiği: Bir meta-analiz çalışması." 16th International Primary Teacher Education Symposium, , Lefke, Cyprus (Kktc), pp.351-352, 2017
ÖZDEMİR, M. Et Al. (2017) . "Artırılmış gerçeklik uygulamalarının öğrenme sürecindeki etkililiği: Bir meta-analiz çalışması." 16th International Primary Teacher Education Symposium, , Lefke, Cyprus (Kktc), pp.351-352.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MUZAFFER ÖZDEMİR Et Al. }, title={Artırılmış gerçeklik uygulamalarının öğrenme sürecindeki etkililiği: Bir meta-analiz çalışması}, congress name={16th International Primary Teacher Education Symposium,}, city={Lefke}, country={Cyprus (Kktc)}, year={2017}, pages={351-352} }