Citation Formats
Öğretmen Adaylarının Matematik Tarihine İlişkin Bilgi Düzeyleri: HangiMedeniyet? Hangi Matematikçi? Hangi Konu?
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. MERSİN Et Al. , "Öğretmen Adaylarının Matematik Tarihine İlişkin Bilgi Düzeyleri: HangiMedeniyet? Hangi Matematikçi? Hangi Konu?," 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, 2018

MERSİN, N. Et Al. 2018. Öğretmen Adaylarının Matematik Tarihine İlişkin Bilgi Düzeyleri: HangiMedeniyet? Hangi Matematikçi? Hangi Konu?. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Turkey).

MERSİN, N., AYVAZ, Ü., YILMAZ, Y., DURMUŞ, S., YAMAN, H., & AKKAYA, R., (2018). Öğretmen Adaylarının Matematik Tarihine İlişkin Bilgi Düzeyleri: HangiMedeniyet? Hangi Matematikçi? Hangi Konu? . 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey

MERSİN, NAZAN Et Al. "Öğretmen Adaylarının Matematik Tarihine İlişkin Bilgi Düzeyleri: HangiMedeniyet? Hangi Matematikçi? Hangi Konu?," 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 2018

MERSİN, NAZAN Et Al. "Öğretmen Adaylarının Matematik Tarihine İlişkin Bilgi Düzeyleri: HangiMedeniyet? Hangi Matematikçi? Hangi Konu?." 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, 2018

MERSİN, N. Et Al. (2018) . "Öğretmen Adaylarının Matematik Tarihine İlişkin Bilgi Düzeyleri: HangiMedeniyet? Hangi Matematikçi? Hangi Konu?." 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={NAZAN GÜNDÜZ Et Al. }, title={Öğretmen Adaylarının Matematik Tarihine İlişkin Bilgi Düzeyleri: HangiMedeniyet? Hangi Matematikçi? Hangi Konu?}, congress name={13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2018}}