H. KORKMAZ Et Al. , "Havayolları İç Hatlarda Algılanan Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Tekrar Satın Alma Davranışına Etkisi," Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, pp.248-265, 2015
KORKMAZ, H. Et Al. 2015. Havayolları İç Hatlarda Algılanan Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Tekrar Satın Alma Davranışına Etkisi. Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2 , 248-265.
KORKMAZ, H., Giritlioğlu, İ., & Avcıkurt, C., (2015). Havayolları İç Hatlarda Algılanan Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Tekrar Satın Alma Davranışına Etkisi. Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, 248-265.
KORKMAZ, HALİL, İbrahim Giritlioğlu, And Cevdet Avcıkurt. "Havayolları İç Hatlarda Algılanan Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Tekrar Satın Alma Davranışına Etkisi," Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, 248-265, 2015
KORKMAZ, HALİL Et Al. "Havayolları İç Hatlarda Algılanan Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Tekrar Satın Alma Davranışına Etkisi." Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, pp.248-265, 2015
KORKMAZ, H. Giritlioğlu, İ. And Avcıkurt, C. (2015) . "Havayolları İç Hatlarda Algılanan Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Tekrar Satın Alma Davranışına Etkisi." Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, pp.248-265.
@article{article, author={HALİL KORKMAZ Et Al. }, title={Havayolları İç Hatlarda Algılanan Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Tekrar Satın Alma Davranışına Etkisi}, journal={Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2015, pages={248-265} }