S. ALAÇAM ÇAKIR And M. K. DEMİR, "Sınıf Mevcudunun 2005 Öğretim Programları nın Başarısına Etkisi," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.2, pp.313-328, 2013
ALAÇAM ÇAKIR, S. And DEMİR, M. K. 2013. Sınıf Mevcudunun 2005 Öğretim Programları nın Başarısına Etkisi. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.2 , 313-328.
ALAÇAM ÇAKIR, S., & DEMİR, M. K., (2013). Sınıf Mevcudunun 2005 Öğretim Programları nın Başarısına Etkisi. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.2, 313-328.
ALAÇAM ÇAKIR, SELDA, And MEHMET KAAN DEMİR. "Sınıf Mevcudunun 2005 Öğretim Programları nın Başarısına Etkisi," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.2, 313-328, 2013
ALAÇAM ÇAKIR, SELDA A. And DEMİR, MEHMET K. . "Sınıf Mevcudunun 2005 Öğretim Programları nın Başarısına Etkisi." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.2, pp.313-328, 2013
ALAÇAM ÇAKIR, S. And DEMİR, M. K. (2013) . "Sınıf Mevcudunun 2005 Öğretim Programları nın Başarısına Etkisi." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.2, pp.313-328.
@article{article, author={SELDA ALAÇAM ÇAKIR And author={MEHMET KAAN DEMİR}, title={Sınıf Mevcudunun 2005 Öğretim Programları nın Başarısına Etkisi}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2013, pages={313-328} }