Z. ÇETİNKAYA EDİZER Et Al. , "Türkçe Öğretiminde Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Okuma Yöntem-Tekniklerinin Metin Türüne Göre Değerlendirilmesi," Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.29, pp.479-511, 2018
ÇETİNKAYA EDİZER, Z. Et Al. 2018. Türkçe Öğretiminde Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Okuma Yöntem-Tekniklerinin Metin Türüne Göre Değerlendirilmesi. Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.29 , 479-511.
ÇETİNKAYA EDİZER, Z., DİLİDÜZGÜN, Ş., AK BAŞOĞUL, D., KARAGÖZ, M., & YÜCELŞEN, N., (2018). Türkçe Öğretiminde Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Okuma Yöntem-Tekniklerinin Metin Türüne Göre Değerlendirilmesi. Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.29, 479-511.
ÇETİNKAYA EDİZER, ZEYNEP Et Al. "Türkçe Öğretiminde Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Okuma Yöntem-Tekniklerinin Metin Türüne Göre Değerlendirilmesi," Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.29, 479-511, 2018
ÇETİNKAYA EDİZER, ZEYNEP Et Al. "Türkçe Öğretiminde Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Okuma Yöntem-Tekniklerinin Metin Türüne Göre Değerlendirilmesi." Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.29, pp.479-511, 2018
ÇETİNKAYA EDİZER, Z. Et Al. (2018) . "Türkçe Öğretiminde Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Okuma Yöntem-Tekniklerinin Metin Türüne Göre Değerlendirilmesi." Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.29, pp.479-511.
@article{article, author={ZEYNEP ÇETİNKAYA Et Al. }, title={Türkçe Öğretiminde Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Okuma Yöntem-Tekniklerinin Metin Türüne Göre Değerlendirilmesi}, journal={Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2018, pages={479-511} }