B. ÇAVUŞGİL KÖSE And S. ERDEN AYHÜN, "Hizmet Kalitesi ve Müşteri Tatmininin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi: Z Kuşağı Kahve Dükkanı Müşterileri Üzerine Bir Araştırma," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.3, pp.2067-2085, 2021
ÇAVUŞGİL KÖSE, B. And ERDEN AYHÜN, S. 2021. Hizmet Kalitesi ve Müşteri Tatmininin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi: Z Kuşağı Kahve Dükkanı Müşterileri Üzerine Bir Araştırma. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.3 , 2067-2085.
ÇAVUŞGİL KÖSE, B., & ERDEN AYHÜN, S., (2021). Hizmet Kalitesi ve Müşteri Tatmininin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi: Z Kuşağı Kahve Dükkanı Müşterileri Üzerine Bir Araştırma. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.3, 2067-2085.
ÇAVUŞGİL KÖSE, BİLGE, And SENA ERDEN AYHÜN. "Hizmet Kalitesi ve Müşteri Tatmininin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi: Z Kuşağı Kahve Dükkanı Müşterileri Üzerine Bir Araştırma," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.3, 2067-2085, 2021
ÇAVUŞGİL KÖSE, BİLGE Ç. And ERDEN AYHÜN, SENA E. . "Hizmet Kalitesi ve Müşteri Tatmininin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi: Z Kuşağı Kahve Dükkanı Müşterileri Üzerine Bir Araştırma." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.3, pp.2067-2085, 2021
ÇAVUŞGİL KÖSE, B. And ERDEN AYHÜN, S. (2021) . "Hizmet Kalitesi ve Müşteri Tatmininin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi: Z Kuşağı Kahve Dükkanı Müşterileri Üzerine Bir Araştırma." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.3, pp.2067-2085.
@article{article, author={BİLGE ÇAVUŞGİL KÖSE And author={SENA ERDEN AYHÜN}, title={Hizmet Kalitesi ve Müşteri Tatmininin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi: Z Kuşağı Kahve Dükkanı Müşterileri Üzerine Bir Araştırma}, journal={Türk Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={2067-2085} }