E. F. BEDEL, "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarında Akademik Ertelemenin Yordanmasında Bilinçli Farkındalık ve Üst bilişsel Farkındalığın Rolü," Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.7, no.3, pp.504-514, 2017
BEDEL, E. F. 2017. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarında Akademik Ertelemenin Yordanmasında Bilinçli Farkındalık ve Üst bilişsel Farkındalığın Rolü. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.7, no.3 , 504-514.
BEDEL, E. F., (2017). Okul Öncesi Öğretmen Adaylarında Akademik Ertelemenin Yordanmasında Bilinçli Farkındalık ve Üst bilişsel Farkındalığın Rolü. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.7, no.3, 504-514.
BEDEL, EMİNE. "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarında Akademik Ertelemenin Yordanmasında Bilinçli Farkındalık ve Üst bilişsel Farkındalığın Rolü," Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.7, no.3, 504-514, 2017
BEDEL, EMİNE F. . "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarında Akademik Ertelemenin Yordanmasında Bilinçli Farkındalık ve Üst bilişsel Farkındalığın Rolü." Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.7, no.3, pp.504-514, 2017
BEDEL, E. F. (2017) . "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarında Akademik Ertelemenin Yordanmasında Bilinçli Farkındalık ve Üst bilişsel Farkındalığın Rolü." Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.7, no.3, pp.504-514.
@article{article, author={EMİNE FERDA BEDEL}, title={Okul Öncesi Öğretmen Adaylarında Akademik Ertelemenin Yordanmasında Bilinçli Farkındalık ve Üst bilişsel Farkındalığın Rolü}, journal={Yükseköğretim ve Bilim Dergisi}, year=2017, pages={504-514} }