S. İNAL And O. BÜYÜKYAVUZ, "DERS KİTABINA DAYALI EĞİTİMDEN TEKNOLOJİ DESTEKLİ EĞİTİME GEÇİŞ: İNGİLİZCE DERSİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ," Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.33, pp.193-210, 2012
İNAL, S. And BÜYÜKYAVUZ, O. 2012. DERS KİTABINA DAYALI EĞİTİMDEN TEKNOLOJİ DESTEKLİ EĞİTİME GEÇİŞ: İNGİLİZCE DERSİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ. Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.33 , 193-210.
İNAL, S., & BÜYÜKYAVUZ, O., (2012). DERS KİTABINA DAYALI EĞİTİMDEN TEKNOLOJİ DESTEKLİ EĞİTİME GEÇİŞ: İNGİLİZCE DERSİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ. Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.33, 193-210.
İNAL, SEVİM, And OYA BÜYÜKYAVUZ. "DERS KİTABINA DAYALI EĞİTİMDEN TEKNOLOJİ DESTEKLİ EĞİTİME GEÇİŞ: İNGİLİZCE DERSİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ," Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.33, 193-210, 2012
İNAL, SEVİM And BÜYÜKYAVUZ, OYA. "DERS KİTABINA DAYALI EĞİTİMDEN TEKNOLOJİ DESTEKLİ EĞİTİME GEÇİŞ: İNGİLİZCE DERSİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ." Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.33, pp.193-210, 2012
İNAL, S. And BÜYÜKYAVUZ, O. (2012) . "DERS KİTABINA DAYALI EĞİTİMDEN TEKNOLOJİ DESTEKLİ EĞİTİME GEÇİŞ: İNGİLİZCE DERSİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ." Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.33, pp.193-210.
@article{article, author={SEVİM İNAL And author={OYA BÜYÜKYAVUZ}, title={DERS KİTABINA DAYALI EĞİTİMDEN TEKNOLOJİ DESTEKLİ EĞİTİME GEÇİŞ: İNGİLİZCE DERSİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ}, journal={Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2012, pages={193-210} }