F. Kana, "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞ OKUMA STRATEJİLERİ FARKINDALIK DÜZEYLERİ," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1, pp.100-120, 2014
Kana, F. 2014. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞ OKUMA STRATEJİLERİ FARKINDALIK DÜZEYLERİ. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1 , 100-120.
Kana, F., (2014). ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞ OKUMA STRATEJİLERİ FARKINDALIK DÜZEYLERİ. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1, 100-120.
Kana, FATİH. "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞ OKUMA STRATEJİLERİ FARKINDALIK DÜZEYLERİ," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1, 100-120, 2014
Kana, FATİH. "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞ OKUMA STRATEJİLERİ FARKINDALIK DÜZEYLERİ." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1, pp.100-120, 2014
Kana, F. (2014) . "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞ OKUMA STRATEJİLERİ FARKINDALIK DÜZEYLERİ." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1, pp.100-120.
@article{article, author={FATİH KANA}, title={ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞ OKUMA STRATEJİLERİ FARKINDALIK DÜZEYLERİ}, journal={Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2014, pages={100-120} }